Cafès de Patrimoni i Arqueopèdia a ArqueoMallorca

Mai m’havien convidat a ser ponent d’unes jornades. He participat com a ponent en algunes jornades i seminaris, és cert, però a moltes d’elles m’hi he proposat jo mateix o part de l’equip en el qual participava. Quan he pogut, principalment per vèncer la meva timidesa i en la mesura que m’ha estat possible, no he dit que no a presentar un projecte o dirigir unes paraules sobre patrimoni en el marc d’un curs, un taller, una presentació o un màster. Però aquest cop ha estat diferent. La meva participació suposa anar fins a Mallorca i presentar no un, sinó dos projectes en els quals participo. Com podeu suposar, aquesta experiència em fa molta il·lusió i em genera molta curiositat. Haig d’agrair aquesta convidada a Albert Forés i als seus companys i companyes de l’associació Mallorca Rural i el Consorci Eurolocal.

Tot va començar per Twitter, com comencen moltes coses. L’Albert es va interessar pel projecte Cafès de Patrimoni i vam estar creuant-nos algunes piulades. Uns mesos després ens va sorprendre amb la notícia que estaria interessat en què el nostre projecte es presentés en el marc d’una jornada que se celebraria a Palma entre els dies 8 i 10 de setembre de 2015 i que s’anomenaria ArqueoMallorca, destinada a la presentació de projectes de dinamització del patrimoni cultural, especialment de caràcter arqueològic.

Quina no seria la meva sorpresa quan vaig saber que paral·lelament s’havien posat en contacte amb Amical Wikimedia, interessats pel projecte Arqueopèdia, i Àlex Hinojo va derivar en mi la presentació del projecte així com la realització d’un taller d’edició dins el marc de les mateixes jornades.

Així doncs, ja em veieu, un dels dies seré Cafès de Patrimoni, tot i que el gruix de la presentació el farà la Carme Rodríguez (Carmemix) i un altre seré Amical Wikimedia, com a membre fundador del projecte Arqueopèdia.

Espero poder anar-vos relatant les meves impressions. Desitgeu-me sort!

Podeu trobar més informació al dossier de premsa i seguir les jornades per les xarxes socials:

Bonus track: al blog de Cafès de Patrimoni vaig fer un petit resum de les jornades ja que les vaig poder viure de principi (o quasi, degut a problemes aeris) fins a final, tancant l’últim taller del paquet. Podeu llegir el resum aquí.

4 thoughts on “Cafès de Patrimoni i Arqueopèdia a ArqueoMallorca

Deixa un comentari

